دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 Xmas v1.02
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:12
نویسنده :
دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 Xmas v1.02
  • دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 Xmas v1.02

    ورژن فول و کامل دارای همه امکانات
    ورژن اول این بازی از قدیمی ترین بازی های جهان می باشد . در بازی مرغان مهاجم یا همان Chicken Invaders شما باید با سفینه فضایی خود مرغ ها را از سر راه بردارید و سیاره ها و کهکشان های مختلف را بپیمایید .
    این بازی بسیار بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد . وقتی شما مرغ ها را می کشید باید ران هایی که به زمین می افتند را جمع آوری کنید و با جمع آوری تعداد ۵۰ تا از آن ها می توانید یک موشک دریافت کنید . شما وقتی از موشک استفاده کنید تمام مرغ هایی که در صفحه شما هستند از بین می روند ! در بازی شما به عنوان جایزه سلاح های گوناگونی دریافت می کنید . شما می توانید آن ها را تقویت کنید .
    شما باید توجه کنید که به مرغ ها و یا تخم مرغ هایی که می گذارند برخورد نکنید و در غیر این صورت منفجر خواهید شد ! هر مرحله از بازی دارای ۱۰ بخش می باشد که هر کدام جذابیت متفاوتی دارد . آخرین بخش هر مرحله شما باید با یکی از رئسای مرغ ها بجنگید که نیازمند تفکر و سرعت عمل بالایی می باشد .
    برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

    دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 Xmas v1.024.6 out of 5 based on 16 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Chicken Invaders 4 Xmas android, Chicken Invaders 4 Xmas v1, 02 apk, دانلود بازی chicken invaders برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی مرغان مهاجم برای اندروید, دانلود بازی پر طرفدار جوجه های مهاجم Chicken Invaders 4 Xmas v1, 02,